Mikroekonomie 2 - 19. Alternativní cíle firmy 2

Simonův model, Herbert Alwxander Simon, Cíl firmy - přežít na trhu (obecný cíl), uspokojivá úroveň dosažení cílů (praktický cíl), Zájmové skupiny, Schéma Simonova modelu, Doyleův model, Peter Doyle, 8 cílů (tržní hodnota firmy, výnos z akcie, kvalita produkce, minimalizace rizika, podíl firmy na trhu, růst firmy, motivace zaměstnanců, dobré odběratelsko-dodavatelské vztahy), Vnitřní zóna, Vnější zóna, Zóny netolerance, Zóna tolerance

1. část

Simonův model, Herbert Alwxander Simon, Cíl firmy - přežít na trhu (obecný cíl), uspokojivá úroveň dosažení cílů (praktický cíl), Zájmové skupiny, Schéma Simonova modelu

2. část

Doyleův model, Peter Doyle, 8 cílů (tržní hodnota firmy, výnos z akcie, kvalita produkce, minimalizace rizika, podíl firmy na trhu, růst firmy, motivace zaměstnanců, dobré odběratelsko-dodavatelské vztahy), Vnitřní zóna, Vnější zóna, Zóny netolerance, Zóna tolerance

 

 

© ekospace.cz, 2012   admin, partnerem projektu je www.cestydoprirody.cz